In memoriam: Peter Smit

dinsdag 30 april 2024

Ons bereikte het droevige bericht dat ons erelid Peter Smit (89 jaar) is overleden

In 1968 kwam Peter in Meppel werken en sloot zich direct aan bij MJV, als voorloper van FC Meppel.

Peter was jarenlang bestuurslid van FC Meppel, met de nadruk op de jeugd. Vanuit zijn vergaande betrokkenheid zette hij zich ook in als jeugdtrainer, kaderlid en was vanuit de jeugdcommissie belast met toernooien en evenementen. Een bijdrage die altijd zeer gewaardeerd is en van groot belang voor onze vereniging. Daarnaast was Peter jarenlang leider van ons vlaggenschip en heeft daar sportieve hoogte- en dieptepunten mogen meemaken en begeleiden. De laatste jaren was Peter nog actief in de klussenploeg en altijd een graag gezien erelid in ons clubhuis en in de bus bij de uitwedstrijden van FC Meppel.

Binnen FC Meppel zullen wij Peter herinneren als een zeer betrokken en hartelijke persoonlijkheid.

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden en wensen hen veel sterkte.

De uitvaart is in besloten kring. Op donderdagavond 2 mei van 19.00 - 21.00 is er in het clubhuis de gelegenheid om het condoleanceboek te tekenen.